vragen? vindt het antwoord hier!

Veelgestelde Vragen

Heeft u vragen over onze houtproducten, levertijd of verzendkosten? De antwoorden op de meest gestelde vragen vindt u hieronder.
Staat u vraag of antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Kan ik artikelen retour sturen?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren waarbij wij hetzelfde betaalmiddel gekozen bij afrekening van de aankoop zullen gebruiken.
Download hier het retourformulier

Wat is de levertijd van Lourens Woodworks Artikelen?

Omdat wij duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan én om verspilling te voorkomen, worden alle artikelen op bestelling gemaakt.
De meeste artikelen worden met een koerier verzonden, omdat deze te groot zijn voor de reguliere post.
Wij hanteren een levertijd van 5 werkdagen.

Kan ik jullie producten in grote aantallen bestellen?
Dat is zeker mogelijk. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
De minimale bestelhoeveelheid is één artikel.
Hoe verzorg ik houtproducten?
Onze houtproducten hebben weinig tot geen onderhoud nodig. Wel is het mogelijk om de producten naar wens te verven, lakken of beitsen.
Heb ik gereedschap nodig voor montage?
De meeste producten zijn makkelijk in en uit elkaar te schuiven.  Bij de andere producten (lampen bijvoorbeeld) wordt het benodigde gereedschap meegeleverd. 
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Een bestelling via onze webshop dient direct afgerekend te worden via Ideal, Klarna of Creditcard. Het is niet mogelijk om achteraf te betalen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, afhankelijk van hoever het productieproces is opgestart of wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de bezorgdienst. U kunt altijd een mail sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.
Wat als u een fout heeft gemaakt bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons op via de mail.
Wat gebeurt er als u uw bestelling niet in ontvangst kan nemen?
Het pakket zal altijd nog een tweede keer bij u aangeboden worden. Mochten er specifieke wensen omtrent de bezorging zijn, kunt u dit aan ons doorgeven via de mail.
Vanuit welke landen kunnen er bestellingen bij ons geplaatst worden?
Wij leveren aan Nederland en België. Mocht u specifieke wensen hebben, neem dan contact met ons op en dan kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Ja dat is mogelijk. Grotere pakketten worden op een aparte postbuslocatie bewaard. Daarover ontvangt u bericht in uw postbus.
Hoe weet ik dat mijn gegevens beveiligd zijn?
SSL staat voor Secure Sockets Layer en is de meest gebruikte manier voor het aangaan van beveiligde elektronische transacties op het internet. De methode gebruikt publieke sleutel cryptografie om beveiligd de sessiesleutel te genereren en uit te wisselen. De sessiesleutel wordt gebruikt voor symmetrische versleuteling. De SSL-functies in een webserver kunnen niet gebruikt worden zonder een servercertificaat is aangekocht en configureert voor de website. Het SSL Certificaat beveiligd de gegevens die u invoert op onze website, wel zo veilig!.
Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland verzenden wij uw pakket gratis, voor België geldt een gereduceerd bedrag.

Soort pakket Bedrag
brievenbus € 4,45
klein € 4,45
middel € 7,55
groot € 22,10
pakket via koerier € 23,60

Persoonlijk advies

Nog vragen?

Vragen over onze producten? Grotere aantallen nodig?

Stuur ons een mailtje of bel ons even.

Telefoon Nummer

0345 585 600

Email

info@lourens-tricht.nl